Merci

Merci har återigen boxvila. Och denna gången beror det
på att hon har haft en jättestor hovböld.

Vi tyckte under en längre tid att hon va halt. Vissa dagar
mer halt än andra, och jag hade en tid den 29 mars, så
jag ringde in till ale och berättade och frågade om dom
tyckte att jag skulle vänta till den 29:onde då jag hade
min bokade tid, men det tyckte dom inte att jag skulle
göra, så jag fick åka in en vecka tidigare. Och då fick
dom skurit bort nästan hela bölden. Så nu gåt hon med
gips. Och på onsdag ska jag tillbaka och byta gips, och
förhoppningsvis så får hon på en sko om ca 1-2 veckor.

Igår fick hon komma ut en stund i rasthage, men då får
hon ha på sig en speciell plast sko över gipset.
Och hon tyckte att det var jätte roligt att få komma ut !
Hon bockade på stället och hade lite bråttom. Min bus häst!

Så nu håller vi tummarna för att senskadan har läkt ihop nu
under tiden då hovbölden läker !

Min pärla

/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0