Hej igen !

Förlåt för jätte dålig update ! Men nu är jag tillbaka med nya krafter !

Merci blev friskförklarad senast vi var hos veterinären !! Jippie.
Så nu har vi en ganska lång igångsättning framför oss, men vi skyndar
långsamt.

Har redan börjat att trava henne, inte mycket men mellan 100-200 meter.
Och i dag fick hon gå ut i stora hagen med dom andra stona. Det var mycket
uppskattat !

Idag hade jag och några ifrån stallet planerat att vi skulle rida och bada. GALET !
Men vädret ser bra ut och det va ganska varmt när jag släppte ut hästarna i morse.
Så det kan nog bli en galen dag !

Uppdaterar mer senare. Och en inlägg om Edison kommer också !



Min pärla !

/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0