Merci

Merci blir bara bättre och bättre. Hon kämpar på min lilla dam.
Vi har börjat att förlänga travsträckorna nu. Så att hon får börja
ta i lite nu när det går åt rätt håll.

Snart kommer ju sommaren också, och då ska hästarna släppas
på bete !

Hon kommer inte att stå kvar i Torslanda över sommaren, utan
hon ska flytta upp till Orust, där min kompis föräldrar bor, så hon
ska gå med deras Varmblodssto Pålböns Lina. Merci och hon är
väldigt lika, i humör och sätt. Så det kan bli mysigt !

Idag ska jag väl rida ut på henne, som vanligt. Då jag helst håller
mig ifrån paddocken för att det är tung, och jag inte har något
manegekort till Merci. Så tänkte rida bort till ängarna och jobba
henne. Kanske kan få med mig Liza eller Sofia så att dom kan
fota ! Det återstår att se.



Idag fick det bli en bild på Liza och Merci !

/ Patricia ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0