Rolig uteritt

Hejsan !

Är lite sent ute med uppdateringen men min dator
håller på och krånglar för mig !

Men nu tänkte jag slänga upp lite rolig uppdatering
ifrån min Lizas och Sofias uteritt i lördags !

Vi skulle egentligen ridit till havet och badat, men det
blev för sent så vi red en underbart mysig runda i sogen
istället.

Liza red edison åt mig och hon fick för sig att hon skulle
hoppa mitt i skogen. Så hon la en gren mellan två stubbar som
var vid sidan utav vägen, och hon och ed hoppade jätte  fint, tills
han fick för sig att han skulle till PP, och då flög liza av !
Det var den roligaste avramlingen jag sett på länge ! Jag och sofia
stod och as garvade!

Skoj skoj !

Slänger upp några bilder, har även en video. Men vet inte hur man
lägger upp sånt ;)









/ Patricia♣

Kommentarer
Postat av: Jummie

Youtube > Ladda upp fil > Bädda in



Love you!

2011-05-13 @ 14:41:07
URL: http://jumsan.blogspot.com
Postat av: Liza och Sofia

Hahaha så sjukt kul vi hade! :D

2011-05-15 @ 20:41:42
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0