Måndag

Hej! Har inte hunnit blogga på hela helgen !!
I fredags var jag sen, jag och mamma och Erik åkte till Frölunda torg och handlade lite julklappar, på lördagen så vaknade jag tidigt, fixade frukost till mig och Erik så åkte vi till Frölundatorg igen , men det var så mycket bilar och folk sp att vi fick vända och åkte till backaplan och köpte dom sista klapparna !
I går var det bara slappdag, vaknade sent fick frukost på sängen utav min kärlek . Sen åkte han och tränade och ut med några vänner på stan och bio!
Jag storstädade hemma och träffade Sofie en stund. Och på kvällen åkte jag och pappa och min bror till Mariestad för att kolla på en bil åt Patrik. En s40 t4 som han också fick med sig hem ! Inte lika fin som min pärla men fan va den går !!
Idag är det sista apt på jobbet för i år så jag slutar 6 idag ! Bara denna dockan kvar och sen är det jul. Sjukt hur året gått så fort !

Hoppas ni får en bra dag !
/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0