Fredag var det ja?

God  kväll!
Har ingen koll på dagarna märker jag ! Nu när jag jobbar i hemtjänsten så har jag lite andra arbetstider än vad jag är van vid ! Jobbar andra helgen i rad, varit ledig två dagar på två veckor.... börjar bli lite tufft !
I morgon blir det ett sånt härligt 16 timmars pass igen. Gott när pengarna ramlar in på kontot !
 
Idag kom min fina vän Simone förbi när jag hade lunch ! Vi har inte träffats på väldigt länge, så det var jätte roligt !
Jag och Erik tog oss även en tur upp till orust idag, för att hämta lite mer saker, svängde även förbi Angelica och lämnade av lite hostmedicin till henne!
 
Lämnade av Erik i stenungsund också, han skulle tydligen ut och röja med grabbarna ! Så jag får sova själv i natt!!
 
Nej nu tänkte jag snart sova, får se om jag orkar skriva något i morgon.
God natt :)
 
/ P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0