Måndag

Tja!
 
Lång "arbetsvecka" för min del ! Jobbat onsdag torsdag fredag lördag söndag måndag och ett extra pass i fredags !
Så det sitter ganska fint med en ledig dag i morgon och ledig helg!
I lördags var det "kalas" hemma hos min fina vän Cissi ! Kunde dock inte följa med ut för att jag skulle jobba dagen efter, men det var jätte trevligt !
Fick köra Erik till gamlestan efter att vi varit hos Cissi, för att han skulle ut med grabbarna!
Så han och Joel ramlade in vid tre triden lördagnatt, dom sa att dom var tysta... försöka går ju haha !
Så när jag gick upp så låg det en fyllehund i soffan och en i sängen ! Kan säga att lägenheten inte luktade något vidare gott ! Haha
I söndadgs blev det mys för hela slanten efter att jag jobbat, storhandling och god mat blev det! Även ett halvt maraton då vi såg Game of throns som är våran nya dille ! Firade även 5 månader ( inte mycket att fira) men det var super mysigt ! Har verkligen hittar världens bästa kille!
 
I morgon blir det tvätt och städ dag för min del, medans Erik är iväg och jobbar. Och på torsdag blir det kalas för min underbara bror som fyller 18!
På fredag vill jag ut och leka lite så ställer till med kalas för min bror och utgång, jobbigt bara att få till så att alla kan komma hit, men det går ju inte att fixa. Dom som kommer kommer och dom som inte slipper !
 
Nu ska jag kolla lite Games of throns och efter dt blir det sängen ! Vill verkligen försöka sova ut i morgon !
Slänger nog upp något mer inlägg sedan !
 
 / P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0