Onsdag kväll

Hej !
Idag har jag varit ledig! Helgen spenderades på Orust, först på Gullholmen men mamma ,Pernilla och hennes dotter Mikaela. På lördag städade jag och Erik ur hans lägenhet och efter det satt jag och Angelica och drack vin på hennes balkong!
Idag så var jag och Sofie och Olivia i borås på Åhaga, en nelly.com outlet fanns iofs massa mer, det var super kul ! Tänkte åka ner igen innan dom stänger! Fick tag i en turkos klädding, skor, en bh och en ring. Men det blir nog en omgång dit till faktist!
Efter det åkte vi till mig och tog en fika.
Nu har jag tvättat och städat, även bäddat rent. Duktig tjej ! Och nu ska jag springa ner och hämta det sista med tvätten...
 
 
/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0