Onsdag

Tja !
 
Har haft så galet mycket att göra nu med det nya jobbet och att vhåller på att flytta så att jag har inte haft tid att sitta framför datorn!
Vi har inte ens haft internet förrens för någon dag sedan ! Men nu börjar vi komma iordning och jag tänkte inom kort slänga upp lite bilder på hur vi har fått det !
Igår var vi hemma hos en arbetskollega till mig och grillade och drack lite vin, super mysigt!
 
Idag var jag ledig, så då åkte vi upp till korggubben som ligger på Tjörn och hadlade lite smått och gott, (bilder kommer sen) var även och hämtade lite mer hemma i Eriks lägenhet som vi inte har tömt helt än.
 
Nu har min härliga sambo lagat mat till mig som väntar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0