Torsdag

Hej !
 
Vaknade i morse utav att regnet slog mot rutorna.... sådär roligt att behöva gå upp och jobba i detta vädret, men vad gör man!
 
Kännt mig sur och grinig hela dagen.. och hela tiden dyker personen upp...hur blir man av med någon som man faktist inte tycker om?
Har försökt vara trevlig och glad, men får ingen respons tillbaka... aja.
 
Funderar på att ha inflyttningsfest nästa helg, men Erik's vänner skulle kanske spela någon fotbollscup, så det känns lite tråkigt ifall inte dom man vill kan komma.Så vi hoppar kanske det och tar det typ helgen efter eller något!
 
Vem vet.
 
/ P
 
åååååååååå vad jag saknar hästarna...
 
Usch vad jag saknar min sagoponny..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0