God kväll !

Hejsan !
 
Efter jobbet åkte jag till min fina mamma och fick lite mat och hämtde en låda fin så att jag är redo inför midsommar!
 
Efter det åkte jag hem tog mig en go dusch ! Hade lite hemmaspa med hårinpackning och ansiktsmask. Vardagslyx på hög nivå!
Efter det packade jag ner innehållet i mitt badrumsskåp, så var det gjort ! Fick även packat ner mina skor och och lite yttekläder i två stora säckar! Nu är jag igång.
Sen fick jag för mig att rensa bland mina smycken ! Slängt och fixat. Gjorde även om ett armband, blev mycket nöjd med resultatet. Även ett örhänge blev det, riktigt roligt att sitta och pyssla faktist !
 
 
Slänger upp några bilder !
Ursäkta min underbart fina badrock !
 
/ P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0