God morgon

Hejsan !
Gårdagen började med lite blandade känslor ! Tråkigt men så kan det vara ibland. Fick löst det som var jobbigt och allt blev super bra!
Åkte hem till angelica och började göra oss i ordning vid 3 tiden, och vid 6 så hämtade dom med vanen upp oss ! Det blev en galen resa till Lysekil !!!! Jätte roligt ! Slänger upp massor utav bilder senare!
Erik skulle vara så gullig och hämta mig, och sa åt mig att börja gå emot färjan, vilket jag gjorde, bara det att jag gick helt fel och gick i 1 och en halv timma, mötte några funktionärer som sa att jag bara skulle gå rakt fram men att det var en bra bit. Då kom jag ner till ett båtvarv och var helt ensam, jätte obehagligt måste jag säga !
Tur va så hittade Erik mig precis innan jag fick panik.!!
 
Nu ska jag ha lite film maraton medans Erik är och tränar.
 
/ P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0