Kvällsinlägg

Ibland innan jag ska gå och lägga mig så börjar min hjärna gå på högvarv.
Jag tänker på vad jag har och inte har. Blir avundsjuk på dom som har det
som jag inte har, eller lite full i fan över det som jag har och inte andra har.

Men i slutänden så tänker jag på att allt som jag har nu är just det som jag
behöver. En fin och underbar familj, fina vänner som ställer upp i alla väder,
tak över huvudet, en underbar pojkvän som jag faktist ska bli sambo med.
Vi har dock lite svårt att bestämma oss vart vi ska hamna, men vi börjar
här nere i göteborg, men letar äver uppe på Orust, men man ska passa på
att leva i nuet, men samtisigt blicka tillbaka på det som varit.

Jag är tacksam över det som jag har, och jag älskar er över allt på denna jord.

image description
BFF

min fina fina


10 år, behöver jag säga mer?


Finste familjen.


Jag saknar er mina busfrön. Världens bästa lillavit och den röda. Eddie
och min älskade Merci.

image description


I MORGON !
Soff my love


babes

/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0