Onsdag

Tja!
 
Blogg.se har varit jätte konstigt i dag, har inte kunnat logga in! Så det blev inget morgon inlägg !
Men nu funkar det !
Har varit och gjort mitt deligeringsprov idag, utmärkt resultat. Fick den. Känns suuuuper bra ! Så nu är det kirrat och jag slipper vara jobbig för mina kollegor ;)
Åkte efter det till marie och fixade mina ögonbryn och fransar, det var dags att färga dom. För jag har så ljusa ögonbryn så att dom syns inte om jag inte målar dom, och det blir inte lika bra som om dom är färgade tycker jag.
Så nu är jag midsommar fin !
Tvätta och städa står på schemat i dag, kanske även slänga ihop något gott till mina andra kollegor som jag lämnar i morgon, galet tråkigt !
 
Hitta lite kläder till midsommar vore inte fel heller. Lika bra att sätta igång.
 
/ P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0