Merci

Hej ! Igår har jag varit utan min fina ponny i ett år, mycket blandade känslor. Det blir ju gärna det när jag och Merci har den bakrunden ihop som vi faktist har. Men jag vet att hon har det bra ! Och det lugnar ner mig.
 
Har funderat på att ta upp hästarna igen, men jag är nog för lat ! Man blir för bortskämd att inte ha inprintat att man MÅSTE till stallet för att inget blir gjort annars. Men nu när jag varit utan alla måsten ett tag så undrar jag om det kan bli bra att ge upp min lathet, jag vet inte.
Men det är en hobby som jag aldrig kommer kunna ta mig ur, och min inre hästnörd skriker på mig att jag ska ta tag i mig själv och sätta igång igen.
Kanske, Kanske inte.
 
/ P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0