Måndag igen!

God morgon !
Underbara måndag med storm och regn! Känns ganska skönt att det bara är 7 dagar kvar tills vi åker mot solen !
Har just slängt i mig frukost , kom upp ganska tidigt idag så det var skönt !
Studiedag på jobbet idag! Börjar 8.

Ifredags hade jag lite fest hemma ! Och efter det gick vi ut till Excet! Måste tacka alla som var med för jag hade en så sjukt rolig kväll! Tack!

I lördags fyllde jag ju år, så du var det släktkalas. Min moster lagade riktigt god mat och trevligt att så många kunde komma ! Fick jätte fina saker !

Igår var de bara lugnt !

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan gå till vagnen! Ingen cykel idag. Hoppas jag kan cykla i morgon !

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0