Måndag !

Hej! Eller god morgon !

Sitter just nu och äter frukost, ska snart cykla till jobbet ! Börjar en timma tidigare än vanligt om man är sen på måndagar, för vi planerar.

Helgen var galet kul. Förutom att jag verkligen tröttnade på en person som var där. När vi drog oss undan, då snackade vi skit? När vi inte sagt något hmm sedan hörde jag att de talade om falska människor ? När den som pratade om det absolut inte ska säga något om saken. Ja tråkigt slut på kvällen men så kan det vara!
Igår låg jag och Erik i sängen nästan hela dagen... Orkade inger alls igår. Pappa drog upp oss och bjöd på middag På farao i går . Mysigt.
Nä nu ska jag hinks kaffe och som sagt CYKLA till jobbet ;)

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0