Onsdag

tjaaaa!
Påväg hem från jobbet halkade jag in på mitt gamla jobb ( som jag går förbi varje dag) Gick in och kramade om alla gossingar och fick hälsa på mina gamla kollegor ! Saknar dom.
 
Sen åkte jag och mami och handlade lite. Sen hem så gjorde jag iordning pannkakssmet som erik fick steka upp, för jag kan inte steka pannkakor !! Under tiden tog jag en PW och gjorde lite övningar hemma !
Är så galet trött på att förskylningen inte släpper !
Jag och Erik blev precis medlemmar på en sida där man kan söka lägenheter o Stenungsund. Känns konstig. Vill nog inte flytta ifrån Göteorg faktist. Men vad gör man inte för sin kärlek.
 
Nu ska jag diska ! Sofie och Kim Kommer över och vi ska ha lite "spa" kväll! Tror inte att jag kommer vara så duktig på att ta bilder men ska försöka i smyg !
 
Ha en bra kväll !
 
/ P
 
LAGET MED FÄRG ERIKSBERG <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

knäppgök....<3

2013-01-29 @ 20:05:57
Postat av: Annika

Haha du e go

2013-01-31 @ 12:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0