Måndag!

Hej ! Haft en fullproppad helg som vanligt!
I fredags va jag och pappa och åt grekisk i Linné ! Erik hade jobbarkompisarna hemma så jag fick fly! Haha och i lördags så passade jag Vincent och maximilian ! Vi var på Orust en stund och kollade eriksberg !
Och lek och bus landet. När vi kom hem blev det pizza och bad! Sov över gjorde dom med!
I går var vi på lekplatsen i färjenäs och Sofija fick hoppa in och vara extra barnvakt!
När vi lämnat barnen tog vi en härlig långpromenad !
Nu ska jag snart iväg och jobba;) får se vad jag ska göra idag. Gymma blir det iaf!
Ha en bra dag!
/P


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack igen för att du tog barnen dom pratar hela tiden om vad dom gjort i helgen med dig❤❤❤

2013-03-26 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0